Home / آثار / علی بهادر: سریال «برکت» بزودی تحویل تلویزیون می شود

علی بهادر: سریال «برکت» بزودی تحویل تلویزیون می شود

مینی سریال «برکت» به کارگردانی علی بهادر به زندگی محرومان می پردازد.

علی بهادر درباره روند تولید این مجموعه به صبا گفت: مینی سریال «برکت» در مرحله صداگذاری و موسیقی است. صداگذاری این مجموعه که به پایان برسد کار را برای پخش به سازمان تحویل خواهیم داد .
وی ادامه داد : این یک مینی سریال است که قرار است در ۴ قسمت از شبکه یک سیما پخش شود،اما تصمیم نهایی را موسسه برکت می گیرد .
داستان این سریال روایتگر یک گروه مستند ساز است  که به مناطق عشایری لاله اندیکا ومسجدسلیمان ،مناطقی که در سال های اخیر بسیار محروم بوده اند سفر می کنند .در جریان این سفر به ایل بختیاری برخورد می کنند. در این مینی سریال به آداب و رسوم عشایرنیز پرداخته می شود.
عوامل این سریال عبارتند از: ‎نویسنده علی‌رضا اسحاقی، تهیه‌کننده و کارگردان علی بهادر، مدیر تصویربرداری علی الهیاری، صدابرداران  جعفر علیان محمود طللایی‌، طراحان صحنه و لباس امیر رضایی، حسن علیزاده فرد، طراح گریم مهرداد قلی‌پور، مدیر تولید شهرام صمدی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان سعید جلیلی ، دستیاران کارگردان عطا فولادی ، ماکان رضایی پور محسن آزاد منشی صحنه محسن کریمیان ، دستیاران تصویر مرتضی خضری، عباس نیسی، علی‌رضا پورصفر، دستیاران صحنه محمودکاشانی، میثم صارمی، دستیارلباس شقایق محمدی‌، مجریان گریم محمد جواد جهانگیری، نادیا نیکوکار ، مهدی صالحی، تدارکات محرم گلزار، رضا جلیلی ، علی حیدری، حشمت الله اسدپور و سینه موبیل احمدهاشمی.‎

Check Also

پخش سریال جذاب “بهترین تابستان من” به کارگردانی علی بهادر از روز یکشنبه 26 شهریور 1402 همه روز شبکه دو ساعت 17:30

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما،«بهترین تابستان من» یکی از مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک در سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *