Home / فیلم شناسی / سریال / پیروز ارجمند موسیقی «برکت» را می سازد

پیروز ارجمند موسیقی «برکت» را می سازد

پیروز ارجمند موسیقی «برکت» را می سازد

پیروز ارجمند موسیقی «برکت» را می سازد

پیروز ارجمند ساخت موسیقی و مهدی صادقی صداگذاری مینی سریال برکت را آغاز کردند. به گزارش شایان فیلم و به نقل از بانی فیلم، تصویربرداری مجموعه «برکت» در لوکیشن هایی در مناطق عشایری شهرستانهای اندیکا، لالی، مناطق عشایری مسجد سلیمان و اهواز انجام شده است و در حال حاضر ۹۰درصد تدوین به پایان رسیده و صداگذاری دو قسمت از این مجموعه نیز به انجام رسیده است.

داستان سریال«برکت»، سفر خانواده‌ی هنرمند و فیلم‌سازی را که برای ساخت فیلمی از مناطق عشایری اندیکا ، لالی و مسجد سلیمان در استان خوزستان عازم این مناطق شده اند را روایت می کند. آشنایی با فرهنگ، آداب ، رسوم و سنن عشایر بختیاری بخشی از دستمایه‌ کار این گروه فیلم‌سازی است و در جریان آن شاهد اتفاقات گوناگونی خواهیم بود. در این سفر با پیوستن فردی به‌نام بختیار(علیرضا اسیوند) این اتفاقات رنگ و بوی دیگری به خود می‌گیرد. رضا (پویا امینی)، الهام (شهرزاد عبدالمجید) و امید(رامین ناصرنصیر) اعضای این خانواده هستند.

عوامل تولید این مجموعه عبارتند از: نویسنده: علیرضا اسحاقی، تهیه‌کننده و کارگردان: علی بهادر ، مدیر تصویربرداری: علی الهیاری، صدابردار: جعفر علیان ، طراحان صحنه و لباس: امیر رضایی و حسن علیزاده فرد ، طراح چهره پردازی : مهرداد قلی پور، تدوین: مهدیه بهادر، آهنگساز: پیروز ارجمند، صداگذاری: مهدی صادقی، مدیر تولید: شهرام صمدی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: سعید جلیلی ، جلوه های ویژه رایانه ای: محمد کریمی خوزانی…

بازیگران: پویا امینی، رامین ناصرنصیر، شهرزاد عبدالمجید، علیرضا اسیوند، سعید جلیلی ، رضا اسماعیلی ، امیر رضائی ، اسماعیل کریمی ، حسین مددی ، میلاد باوانپور ،عطا فولادی ، محمد قنبری شهنی ، رضا کیامنش ،امید نظری ، اکبر جعفری شهنی ، لیلا صالحی ،مهدی یوسفیان ، فاطمه جمشیدی ، محرم گلزار ، رضا رضاپور ، محمد حسین مولائی ، مهسا صالحی ، گلنوش بهادری و گروهی از بازیگران بختیاری در این پروژه ایفای نقش می کنند.

در این مجموعه‌ چهار قسمتی که برای پخش از سیما تولید می شود، بخشی از اقدامات اجتماعی و محرومیت‌زدایی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در منطقه‌ی اندیکا ،لالی و بخش عشایری مسجد سلیمان به تصویر کشیده شده است.

Check Also

پخش سریال جذاب “بهترین تابستان من” به کارگردانی علی بهادر از روز یکشنبه 26 شهریور 1402 همه روز شبکه دو ساعت 17:30

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما،«بهترین تابستان من» یکی از مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک در سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *