Home / آثار / بانی فیلم: خواننده بختیاری تیتراژ مینی سریال برکت را خواند

بانی فیلم: خواننده بختیاری تیتراژ مینی سریال برکت را خواند

خواننده بختیاری تیتراژ سریال را خواند

 

سریال «برکت» به کارگردانی علی بهادر آماده پخش شد.
به گزارش بانی فیلم، مینی سریال «برکت» به تهیه کنندگی و کارگردانی علی بهادر مدتی است که آماده پخش شده است.
بهادر در گفت و گو با بانی فیلم در این باره عنوان کرد: مدتی است که سریال آماده پخش شده و به بنیاد برکت ارائه شده است. اصلاحات هم روی ان انجام شده، ولی زمان پخش هنوز مشخص نیست.
وی همچنین افزود: احتمالا سریال روی انتن شبکه اول می رود. تیتراژ هم بر اساس همین شبکه طراحی شده است. اما باز هم به تصمیم شبکه برمی گردد.
وی درباره تیتراژ و خواننده آن نیز عنوان کرد: موسیقی تیتراژ را حسین پرنیا ساخته و رحیم عدنانی خواننده بختساری آن را اجرا کرده است.
این سریال در ۴ قسمت و ۱۸۰ دقیقه تولید شده است که احتمالا از شبکه اول پخش خواهد شد که به احتمال زیاد «برکت» جایگزین «شهرزیبا» خواهد شد.
در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: رضا، الهام و امید اعضای خانواده‌ هنرمند و فیلم‌ساز برای ساخت فیلمی از مناطق عشایری اندیکا ، لالی و مسجد سلیمان در استان خوزستان عازم این مناطق می‌شوند. آشنایی با فرهنگ، آداب ، رسوم و سنن عشایر بختیاری بخشی از دستمایه‌ کار این گروه فیلم‌سازی است و در جریان آن شاهد اتفاقات گوناگونی خواهیم بود. در این سفر با پیوستن فردی به‌نام بختیار این اتفاقات رنگ و بوی دیگری به خود می‌گیرد.
بازیگران این مجموعه عبارت است از: پویا امینی، رامین ناصرنصیر، شهرزاد عبدالمجید و علیرضا اسیوند به همراه سعید جلیلی، رضا اسماعیلی، امیر رضائی، اسماعیل کریمی، حسین مددی، میلاد باوانپور، عطا فولادی، محمد قنبری شهنی، رضا کیامنش، امید نظری، اکبر جعفری شهنی، لیلا صالحی، مهدی یوسفیان، فاطمه جمشیدی، محرم گلزار، رضا ضاپور، محمدحسین مولائی، مهسا صالحی، گلنوش بهادری و گروهی از بازیگران بختیاری.

  

Check Also

پخش سریال جذاب “بهترین تابستان من” به کارگردانی علی بهادر از روز یکشنبه 26 شهریور 1402 همه روز شبکه دو ساعت 17:30

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما،«بهترین تابستان من» یکی از مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک در سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *