Home / آثار / سینمایی “قدم زدن در بهشت” در شبکه دوم سیما

سینمایی “قدم زدن در بهشت” در شبکه دوم سیما

سینمایی”قدم زدن در بهشت”

جمعه ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ ساعت: ۸:۳۰

شبکه دوم سیما

خلاصه فیلم:

شهاب وکیل دادگستری در آستانه ازدواج با رها ست . پدر رها (بهروز) در پی بروز مشکلی اساسی و جعل امضای مسعود (پدر شهاب) دوست و شریک تجاری خود ، بشدت با هم اختلاف پیدا کرده اند و این اختلاف ازدواج شهاب و رها را تحت الشعاع قرار می دهد .

   شهاب درگیر پرونده ای است که متهم آن در دادگاه محکوم به زندان می شود دختر متهم که پدرش را متهم نمی داند گاه و بیگاه مزاحم زندگی رها و شهاب می شود و می خواهد از شهاب انتقام بگیرد . در جریان یک تعقیب و گریز ، شیرین (دختر متهم) با ماشینی برخورد می کند و پس از انتقال او به بیمارستان ، پزشک مربوطه متوجه درد کمر قدیمی شیرین شده و نیاز حیاتی او به پروتزی گران قیمت است . خانواده دختر بدلیل مشکلات مالی عاجز از تهیه پروتز است . شهاب که به نوعی خود را مقصر می داند ، پروتز لازم را از شرکت پدرش تهیه می کند ؛ اما پس از مدت کوتاهی بعد از عمل ، پروتز بدلیل نامرغوب بودن در کمر شیرین دچار مشکل می شود . بحران اوج گرفته . شهاب به دوست و همرزم دفاع مقدس پدرش مجید پناه می برد که خود او (مجید)درگیر پرونده ای است که بهروز برای او ساخته و پرداخته . مجید (شریک قبلی مسعود و بهروز) بجای واردات ، کار تحقیق و تولید پروتزهای ساخت داخل را دنبال میکند مجید با بومی سازی ساخت پروتز ایرانی در آستانه تولید بهترین نوع پروتزهاست ؛ اما با واردات بی رویه امثال بهروز با تنگناهای اقتصادی هم روبروست . مجید ، شهاب را کمک می کند و پروتز مرغوبی برای درمان شیرین تهیه می کند و بالاخره شیرین سلامتی خود را بدست می آورد.
پیگیری های قضایی شهاب و مجید برای واردات کالاهای غیرمرغوب (بصورت غیرقانونی) توسط شرکت بهروز نتیجه می دهد و بهروز بدلیل کجروی هایش به زندان محکوم می شود . شهاب و رها هم تصمیم می گیرند با شرایط جدید کنار بیایند و با هم زندگی مشترکان شان را آغاز کنند

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: علی بهادر

تهیه کننده: احمد شهرابی فراهانی

بازیگران اصلیناصر ممدوح، امیرمحمد زند، عطا سلمانیان، علی طالب لو، زهرا اویسی، محمدهادی قمیشی

سال تولید: ۱۳۹۱

کشور سازندهایران

 

Check Also

پخش سریال جذاب “بهترین تابستان من” به کارگردانی علی بهادر از روز یکشنبه 26 شهریور 1402 همه روز شبکه دو ساعت 17:30

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما،«بهترین تابستان من» یکی از مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک در سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *