Home / آثار / پوستر مینی سریال برکت

پوستر مینی سریال برکت

مینی سریال «برکت»‌ 

‎با پیوستن پویا امینی و شهرزاد عبدالمجید تصویربرداری مجموعه‌ی تلویزیونی «برکت» در شهرستان اندیکا ادامه دارد
به گزارش بانی فیلم،سریال «برکت» به کارگردانی و تهیه کنندگی علی بهادر از شهرستان اندیکا به لالی رسید. بهادر در این باره به بانی فیلم گفت با تغییر بازیگران حدود یک هفته کار تصویربرداری آغاز شده و طبق صحبت های انجام شده احتمالا این سریال از شبکه یک روی آنتن خواهد رفت.
‎بهادر در خصوص فضای سریال می گوید: رضا، الهام و امید اعضای خانواده‌ی هنرمند و فیلم‌ساز برای ساخت فیلمی از مناطق عشایری اندیکا ، لالی و مسجد سلیمان در استان خوزستان عازم این مناطق می‌شوند. آشنایی با فرهنگ، آداب ، رسوم و سنن عشایر بختیاری بخشی از دستمایه‌ی کار این گروه فیلم‌سازی است و در جریان آن شاهد اتفاقات گوناگونی خواهیم بود. در این سفر با پیوستن فردی به‌نام بختیار این اتفاقات رنگ و بوی دیگری به خود می‌گیرد.
‎عواملی که تاکنون برای تولید این مجموعه قطعی شده‌اند عبارت‌اند از:
‎نویسنده: علیرضا اسحاقی، تهیه‌کننده و کارگردان: علی بهادر، مدیر تصویربرداری: علی الهیاری، صدابرداران :جعفر علیان محمود طللایی ، طراح صحنه و لباس: امیر رضایی، طراح گریم: مهرداد قلی‌پور، مدیر تولید: شهرام صمدی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: سعید جلیلی ، دستیاران کارگردان: عطا فولادی ، ماکان رضایی پور محسن آزاد منشی صحنه : محسن کریمیان ، دستیاران تصویر: مرتضی خضری، عباس نیسی،علیرضاپورصفر، دستیاران صحنه:محمودکاشانی،میثم صارمی، دستیارلباس شقایق محمدی ، مجریان گریم:محمد جواد جهانگیری، نادیا نیکوکار ، تدارکات: محرم گلزار، رضا جلیلی ، علی حیدری ، حشمت الله اسدپور ، سینه موبیل:احمدهاشمی
‎بازیگران:
‎پویا امینی، رامین ناصرنصیر، شهرزاد عبدالمجید و علیرضا اسیوند…
همچنین گروهی ازبازیگران بختیاری دراین پروژه ایفای نقش می کنند
‎در این مجموعه‌ی چهار قسمتی که برای پخش از سیما تولید خواهد شد، اشاره‌ای هم به اقدامات اجتماعی و محرومیت‌زدایی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در منطقه‌ی اندیکا ،لالی و بخش عشایری مسجد سلیمان می‌شود.

Check Also

پخش سریال جذاب “بهترین تابستان من” به کارگردانی علی بهادر از روز یکشنبه 26 شهریور 1402 همه روز شبکه دو ساعت 17:30

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما،«بهترین تابستان من» یکی از مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک در سال …