Home / آثار / فصل اول اسرافی و انصافی به پایان رسید

فصل اول اسرافی و انصافی به پایان رسید

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان تهران، علی بهادر، تهیه کننده و کارگردان مجموعه انیمیشن اسرافی و انصافی گفت: متاسفانه همه ساله جمعی از هموطنان کشورمان به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز  جان خود را از دست می دهند که این رویداد ناشی از  عدم آموزش کافی و نداشتن آگاهی لازم در خصوص نکات ایمنی  در مصرف گاز است. این موضوع باعث شد با حمایت شرکت گاز استان تهران اقدام به ساخت این مجموعه انیمیشن موزیکال کردیم.

وی ادامه داد: دو کاراکتر “اسرافی و انصافی” برای اولین بار شخصیت سازی شده که تلاش می کنند تا با زبان شیرین نکات ایمنی را به درستی به مردم عزیز کشورمان گوشزد کنند.

بهادر افزود: فصل اول این مجموعه از‌ 10 قسمت تشکیل شد که شامل؛ ساختمان دردسر، خانه نو، مسافرت، سرماخوردگی، کارگاه، حمام، عیادت، هوشمندسازی و عایق کاری، بازید سالیانه و دمای رفاه می شود، که 6 قسمت آن مربوط به نکات ایمنی و 4 قسمت آن  به مصرف بهینه گاز پردازد.

علی بهادر ضمن اشاره به اینکه در ماه های آتی، فصل دوم این مجموعه را می سازد، بیان کرد: امیدوارم با تولید و پخش مجموعه طنز “اسرافی و انصافی” در شبکه های تلویزیونی و نیز شبکه های اجتماعی در جهت آموزش همگانی  و فرهنگ سازی مصرف انرژی و رعایت نکات ایمنی گاز قدم های مثبتی برداشته باشیم.

* عوامل این مجموعه عبارتند از:  تهیه و کارگردان: علی بهادر، شاعر: نسیم نژاد جعفری، گوینده: امین ضیایی، آهنگساز: سعید اردیانی، انیماتور: محمد امین حامد- مهدیه بهادر، طراح پس زمینه و مدل شیت: مژگان حامد- مهدیه بهادر – هادی اسدی، مرجان حامد و کارشناسان محتوایی: اسماعیل شجاع، امیرحسین جاودان و محمد مهدی پیهانی

*تهیه و تنظیم: مهدیه زهدی

Check Also

پخش سریال جذاب “بهترین تابستان من” به کارگردانی علی بهادر از روز یکشنبه 26 شهریور 1402 همه روز شبکه دو ساعت 17:30

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما،«بهترین تابستان من» یکی از مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک در سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *