Home / مطالب ویژه / پخش سریال جذاب “بهترین تابستان من” به کارگردانی علی بهادر از روز یکشنبه 26 شهریور 1402 همه روز شبکه دو ساعت 17:30

پخش سریال جذاب “بهترین تابستان من” به کارگردانی علی بهادر از روز یکشنبه 26 شهریور 1402 همه روز شبکه دو ساعت 17:30

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما،«بهترین تابستان من» یکی از مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک در سال 1375 به کارگردانی علی بهادر بود که با توجه به مناسبت ایام دفاع مقدس، از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این مجموعه از زاویه‌ای متفاوت و شاد، علاقه نوجوانان به حضور در جبهه‌ را به تصویر می‌کشد. یک نوجوان یزدی به نام سعید که عاشق حضور در جبهه است، سعی می‌کند برای رفتن به جبهه راهی پیدا کند. بعد از اعزام، او را در بخش تدارکات پشت جبهه می‌برند، اما اصرار او برای حضور در خط مقدم، اتفاقات جالبی را برایش رقم می‌زند که باعث می‌شود بهترین تابستان عمرش را تجربه کند.

در این مجموعه هنرمندانی همچون علیرضا اسحاقی، سیدجواد هاشمی، مهدی صباغی، حسین خانی‌بیک، فاطمه طاهری، اسرافیل علمداری و بازیگر نوجوان علی صادقی در نقش سعید هنرنمایی کرده‌اند.
مجموعه «بهترین تابستان من» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا عاملی ساوجی و نویسندگی علیرضا اسحاقی، با توجه به حلول ماه ربیع‌الاول و نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس، با موضوع دفاع مقدس و درونمایه طنز از یکشنبه 26 شهریور هرروز بجز جمعه‌ها ساعت 17:20 مهمان خانه مخاطبان خواهد شد.

Check Also

پوستر سریال اموزشی مشتری مداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *